بررسي گرايش به جنس مخالف نوجوانان دختر

چکيده

گرایش به جنس مخالف | با توجه به اینکه تمامی قوانین زیستی،روحی ، روانی،فکری و عاطفی فرد از دوران بلوغ دچار تغییر و تحوالت اساسی شده است و بر هر یک از این تغییر و تحولات نیز قانونمندی خاصی حاکم می باشد. (هندسه دوران جوانی)،می توان اذعان نمود که هیچ برنامه ریزی ای برای این دوران بدون آگاهی نسبت به این قانونمندی ها موثر و کارگشا نخواهد بود. با وجود اینکه نوع ارتباط بین دوجنس نگرانی هایی را در جوامع مختلف بوجود آورده و حتی به عنوان نشانه برخی معضلات و نابهنجاری ها و نیز نتیجه آن شناخته می شود.

گرایش به جنس مخالف در سنین نوجوانی مخصوصا در دختران امری بسیار طبیعی است اما قطعا باید مدیریت شود و اگر این کشش بیش از اندازه باشد ممکن است آسیب های روحی و روانی بسیاری در پی داشته باشد، معمولا سنین نوجوانی دوره بسیار حساسی است و به عنوان فردی بزرگسال باید در این دوره تمرکز و حواس بیشتری را نسبت به دختران ارزانی کنیم، در این مقاله درباره کشش به جنس مخالف در نوجوانی دختران مفصلا صحبت شده است و بررسی های روانشناسی به طور کامل انجام شده می باشد.

اگر قصد دارید درباره این حساس بیشتر بدانید و نظر علم روانشناسی را بیشتر مورد بررسی قرار دهید، توصیه می کنیم حتما کتاب ها و منابع موجود را مطالعه و مقالات بروز علم روانشناسی را مورد بررسی قرار دهید، یکی از مقالاتی که مفصلا درباره این موضوع صحبت کرده در حال حاضر بر روی سایت قرار داده و به صورت رایگان می توانید آن را دریافت کنید، در این مقاله مفصلا به بررسی موضوع گرایش به جنس مخالف در نوجوانان دختر می پردازیم، اگر به این موضوع علاقه دارید توصیه می کنیم مقاله زیرا را به هیچ عنوان از دست ندهید، دانلود مقاله از طریق لینک زیر:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x